Pobierz program ISPO Academy 2018
Download the Agenda of ISPO Academy 2018
Środa 17.10.2018
WYKŁADY i WARSZTATY
DLA SKLEPÓW/PRODUCENTÓW/MAREK
Główna sala konferencyjna na parterze
10:00-10:30 Otwarcie konferencji / powitanie uczestników
10:30-11:00 Szanse i wyzwania transformacji digitalnej w branży sportowe ISPO Digital readiness check / Christoph Rapp, ISPO Team, Niemcy
11:00-11:45 Digital Marketing dla biznesu / Paweł Bieniek, The Nets, Polska
Rozwinięcie tematu: W digitalizacji biznesu korzystanie z technologii marketingowych to klucz do sukcesu. Pytaniem nie jest więc, czy należy je wykorzystywać, ale które i w jakim zakresie.
11:45-12:00 Przerwa kawowa
12:00-13:00 Smart Store – transformacja sklepu stacjonarnego w duchu postępującej cyfryzacji / Fermin Davies, Sportmas, Hiszpania
13:00-13:45 Digitalizacja jako sposób na łatwiejszy dostęp do zasobów rynku oraz dobór dostawców surowców / Louise Leuchtenberger & Philipp Gruentker, Foursource Group, Niemcy
Rozwinięcie tematu: Technologie cyfrowe jako pomoc w poszukiwaniu sprawdzonych partnerów w sourcingu
13:45-14:00 Przerwa kawowa
14:00-14:45 Skuteczny e-eksport, czyli jak dzięki e-commerce zdobyć klientów na rynkach zagranicznych / Jerzy Osika, ProMedia, Polska
14:45-15:15 Trendy w kolorystyce produktów sportowych na nadchodzące sezony SS19, FW19/20, SS20 / Dorota Kabała, We design for physical culture, Polska
Rozwinięcie tematu: Trendy oraz informacje, jak zastosować treści colour book’ów w działalności producenta, marki, dystrybutora i sklepu
15:15-16:15 Lunch
WARSZTATY
Małe sale konferencyjne, 1 piętro
16:15 -17:45 3 równoległe grupy warsztatowe
- Proces projektowania produktów sportowych i współpracy z projektantem z uwzględnieniem crowd sourcing’u i metody user centered design. Formułowanie założeń projektowych, zadań dla projektanta, tworzenie wybranych fragmentów briefu projektowego
Prowadzenie: Dorota Kabała, We design for physical culture, Polska
- Motywacja materialna, niematerialna, kultura organizacji jako sposób na obniżenie rotacji w sklepie i firmie. Opcje budowania systemu motywacyjnego w sklepach detalicznych lub firmach sportowych.
Prowadzenie: Witold Kowalski, WK Profit Consulting, Polska
-
- Dopasowanie odzieży GORE-TEX® do potrzeb klienta (nowa markaGORE-TEX® INFINIUM™)
Prowadzenie: Jakub Dyrlico, GORE-TEX®, Polska
ISPO Academy HIGHLIGHT – HOKA ONE ONE Night Run
17:45-18:15 Od minimalizmu do maksymalizmu, czyli HOKA vs Reszta Świata z punktu widzenia profesjonalnego sprzedawcy SKLEPU BIEGACZA. Sposoby doboru odpowiedniego sprzętu do biegania /Krzysztof Szwedzik i Paweł Matysiak, Sklep Biegacza, Polska
Miejsce: Główna sala konferencyjna
18:30-19:00 ISPO Academy Runner’s Point – wybierz buty, które przetestujesz podczas biegu!
Miejsce: Obszar recepcyjny hotelu
19:00-20:00 HOKA ONE ONE Night Run – wieczorny bieg z czołówkami na dystansie 5km w towarzystwie Mistrzyni Polski – EDYTY LEWANDOWSKIEJ!
WIECZORNA IMPREZA NETWORKINGOWA
Obszar zewnętrzny z paleniskiem/ Restauracja hotelowa / Klub JD Club
20:00-24:00 ISPO Grill & Chill Party
W programie imprezy wieczornej: ognisko oraz tańce i hulanki do późnych godzin nocnych 🙂
Czwartek 18.10.2018
WYKŁADY i PANEL DYSKUSYJNY
DLA SKLEPÓW / PRODUCENTÓW/ MAREK
8:00 – 8:30 Zdrowy początek dnia czyli poranna joga powered by SPOKEY
Miejsce: Active Room w obszarze hotelowego SPA
WARSZTATY
Mała sala konferencyjna, piętro 1
9:00- 10:00 Bikepacking – nowy trend w turystyce! Warsztaty dla sklepów outdoorowych i rowerowych z doboru sprzętu bikepackingowego / Adam Klimek, fotograf, podróżnik, entuzjasta bikepackingu
WYKŁADY
Główna sala konferencyjna, parter
10:00-10:15 Powitanie uczestników konferencji
10:15-11:00 Ever New Horizons – OutDoor by ISPO – prezentacja konceptu nowych letnich targów outdoorowych w Monachium / Kim Scholze, Senior Project Manager targów ISPO, Niemcy
11:00-11:30 USP marki. Kreowanie unikalnych doświadczeń przedzakupowych w ramach wsparcia partnerów handlowych oraz budowania wizerunku marki wśród klientów ostatecznych Case Study na przykładzie marki Ferrino / Giacomo Bastonero, Ferrino, Włochy
11:30-11:45 Przerwa kawowa
11:45-12:30 Jak w sklepie sportowym stworzyć klientom unikalne doświadczenia zakupowe? / Jerzy Osika, Promedia, Polska
12:30-13:15 Jak zarobić kupę forsy i zbawić świat? Łukasz Długowski, dziennikarz, podróżnik, influencer, Polska
Rozwinięcie tematu: To będzie historia o facecie, którzy założył The North Face i odzieżowy L’Esprit tylko po to, żeby je sprzedać. Za zarobione pieniądze wykupywał ziemię w Patagonii i zakładał tam parki narodowe. Kiedy przygotował je pod klucz, za darmo przekazywał je państwu. W sumie zainwestował w nie pół miliarda dolarów. Czy taki model jest możliwy w Polsce? I czy w ogóle go potrzebujemy?
13:15-13:30 Przerwa kawowa
PANEL DYSKUSYJNY
13:30-14:45 Dyskusja panelowa powered by ISPO & Polish Outdoor Group
Temat: It’s great Out there! Outdoor, Bike, Running – konkurencja czy partnerstwo na rzecz rozwoju rynku i zaspokajania rosnących potrzeb klientów
Paneliści z segmentów
Outdoor: Kim Scholze -ISPO Team, Piotr Turkot -POG, Łukasz Długowski-dziennikarz, Giacomo Bastonero – Ferrino
Bike: Arkadiusz Walus –Walus Marketing Management, Ireneusz Miśkowiec –Veloprofit
Running: Gabriela Snochowska i Wojciech Jeger – Sklep Biegacza
14:45 – 15:15 Loteria
15:15-16:15 Lunch
16:15 Zakończenie konferencji/ pożegnanie uczestników
DOTACJE EKSPORTOWE – ZAPYTAJ EKSPERTA!!
Podczas trwania ISPO Academy macie Państwo możliwość spotkać się z Panią Moniką Kiedrowicz z firmy ProExpo na indywidualne konsultacje w zakresie dotacji eksportowych (ze środków krajowych oraz unijnych) i zapytać o możliwe dotacje dla Państwa firmy, rozwiać wątpliwości w zakresie programu, z którego już pozyskujecie Państwo środki, a także poprosić o doradztwo w zakresie strategii eksportowej.
Nasz ekspert będzie dostępny w godzinach:
17.10.2018 (środa), 12:00-17:30
18.10.2018 (czwartek), 9:00-15:00
Obszar przed główną salą konferencyjną, parter
Organizator zastrzega sobie prawo do dokonywania zmian w programie.