Prelegenci

Christoph Rapp/ International Retail Manager, ISPO Team, Niemcy

150922_MMI_ Rapp_Christoph_0032

Christoph pracował jako niezależny konsultant w branży fitness. Współpracował z Amway Europe w zakresie rozwoju Online Consumer Community i jako Account Director Audi w WWP Spain nadzorując kontrakt sponsorki Audi i Realu Madryt oraz kontrakt z FC Barcelona, co obejmowało promocję marki w Chinach. Od lipca 2015 roku dołączył do zespołu ISPO Team jako International Retail Manager.

Paweł Bieniek / The Nets, Polska

Paweł_Bieniek_zdj

Ekspert technologii marketingowych w Internecie. Z branżą digital związany od 18 lat. Perfekcjonista. Informatyk z zacięciem do zarządzania. Swój pierwszy biznes założył jeszcze w liceum. Wciąż wypatruje nowych nisz, które warto zagospodarować. Lubi wyzwania i sport. Jest współwłaścicielem jednego z największych serwisów biegowych w Polsce – treningbiegacza.pl. Doświadczenie zdobywał pracując przy projektach digitalowych dla licznych marek, m.in.: Unilever, Lafarge, Mitsubishi, Herbapol, Knorr, Ikea, Integer, Tchibo, Ruch, LuxMed, Aviva, D&B, Samsung, Śnieżka, PPS, Porsche Inter Auto, Škoda, Medela, Qubus Hotel.

Fermin Davies / Sportmas, Hiszpania

Fermin_Davies18.1a — kopia

Od 2016 Dyrektor projektowy (CPO) w komórce Digital Transformation oraz członek zarządu w Sportmas. Fermin posiada 28-letnie doświadczenie w tworzeniu modeli biznesowych, które zdobywał pracując przy takich projektach jak: systemy zdrowotne, projektowanie wnętrz, brandning, architektura i inżynieria, handel detaliczny, platformy internetowe, wydawnictwa, handel międzynarodowy, firmy softwear’owe i inne. Ma nieszablonowe podejście do strategii biznesowych, które opiera na potencjale firmy, rozwoju rynku, grupie docelowej, optymalizacji zasobów, redefinicji priorytetów, a także sugeruje opuszczenie strefy komfortu w celu zmiany podejścia na uwzględniające specyfikę poszczególnych rynków eksportowych.

Louise Leuchtenberger / Foursource, Niemcy

IMG_4881

Louise Amélie Leuchtenberger dołączyła do zespołu tworzącego FOURSOURCE obejmując stanowisko szefa działu Marketing&PR. Pracowała przez kilka lat w branży mody i odzieży sportowej dla X-BIONIC & X-SOCKS poszerzając swoją wiedzę w zakresie marketingu online i offline, content marketingu i public relations. Na początku swojej kariery związana była z branżą motoryzacyjną, gdzie zainspirowały ją innowacyjne technologie. Louise ukończyła Uniwersytet w Brighton z tytułem licencjata nauk humanistycznych.

Philipp Gruentker / Foursource, Niemcy

Philip_Gruentker

Philipp Grüntker (37) związany jest z branżą mody od ponad 19 lat. Ma bogate doświadczenie w zakresie sprzedaży, zakupów i zarządzania kategoriami produktów. Współpracował z takimi firmami jak Conley’s, Brands4friends, Studio Moderna Fashion Group, Bigbrands.cz oraz Wayfair.com. Praktykę zawodową zdobył w sklepie sportowym Sport Scheck w Monachium, posiada dyplom uczelni Nagold w zakresie Textile Management (BTE).

Dorota Kabała / We design for physical culture, Polska

Dorota_Kabala_WE DESIGN_600x600 — kopia

Projektantka sprzętu sportowego. Prowadzi studio We design for physical culture, które działa w obszarach sportu, rekreacji i rehabilitacji. Wyróżniona m.in. nominacjami Design Alive Awards 2014 i 2016 oraz finałem Dobry Wzór 2016 (projekty dla Nobile Kiteboarding). Autorka i współautorka projektów m.in. dla Stadionu Narodowego, SARP/Miasta St. Warszawa, Echo Investment. Prowadzi wykłady i warsztaty dot. projektowania sprzętu sportowego, m.in. dla San Francisco Design Week, Outdoor Friedrichshafen, ESDI Rio de Janeiro. Od 2011 r. w School of Form (SWPS) wykłada m.in. projektowanie z zastosowaniem interakcji elektronicznej. Surferka, wcześniej wieloletnia członkini kadry Polski w pływaniu synchronicznym.

Witold Kowalski / WK Profit Consulting, Polska 

Witold_Kowalski

Właściciel WK Profit Consulting, firmy operującej jako niezależny konsultant dla firm Small-Medium-Enterprises oraz międzynarodowych korporacji, 20-letnie doświadczenie jako dyrektor Nike Poland i Telepizza Poland, mentor biznesowy pomagający właścicielom i kadrze zarządzającej firm w zwiększaniu zyskowności firm, właściciel portalu rekomendacji atrakcji turystycznych w Europie, Ameryce Północnej i w Chinach – WK Travel Inspirations.

Jakub Dyrlico / GORE-TEX®, Polska

IMG_0093

Zawodowo od zawsze związany z branżą turystyczną. Od 10 lat reprezentuje GORE-TEX® w Polsce. Współpracuje z najważniejszymi markami i partnerami retailowymi na rynku outdoorowym, sportowym, modowym i dziecięcym. Prywatnie pasjonat sportów outdoorowych. Każda wolną chwilę spędza eksplorując góry, wody i lasy, testując przy okazji najnowsze technologie stosowane w odzieży i obuwiu.

Krzysztof Szwedzik / Sklep Biegacza, Polska

Krzysztof Szwedzik_Sklep Biegacza

Maratończyk i biegacz długodystansowy, który w 2013 roku obiegł cały region Warmii i Mazur pokonując w samotnym biegu ponad 1000 km w czasie 40 dni bez przerwy (www.mazurytour.pl). Ma również za sobą ponad 30 ukończonych maratonów w Polsce i na całym świecie (m.in. w Nowym Jorku, Berlinie, Londynie, Paryżu, Atenach, Rzymie, Wiedniu, Barcelonie), a także kilka triatlonów. Był też twórcą i głównym organizatorem kilku edycji legendarnych już zawodów triatlonowych – Winiec Triathlon. Od 7 lat pracuje jako doradca klienta w sieci Sklep Biegacza.

Paweł Matysiak / Sklep Biegacza, Polska

Paweł Matysiak_Sklep Biegacza

doradca klienta w Sklepie Biegacza oraz autor bloga pawelbiega.pl – największej bazy wiedzy o butach do biegania. Kiedy biega najlepiej czuje się na asfalcie i lekkim trailu. Jego aktualny licznik maratonów wskazuje 25 i to nie jest jego ostatnie słowo. Kilkukrotnie startował także w górskich biegach ultra, ale na co dzień uliczne bieganie kręci go najbardziej.

Edyta Lewandowska, E.L.ite Runners, Polska

Edyta_Lewandowska — kopia

Edyta profesjonalnie związana jest z bieganiem od ponad 15 lat. Mistrzyni Polski w biegu górskim Ultra i maratonie górskim ma na swoim koncie m.in. 31 medali Mistrzostw Polski, w tym 8 złotych, a także wicemistrzostwo Europy Masters w biegach górskich. Reprezentowała Polskę m.in. na Mistrzostwach Europy w biegach przełajowych w Niemczech oraz sztafecie Bolder w Stanach Zjednoczonych. Gdy nie uczestniczy w zawodach realizuje się jako trener biegowy, prowadząc zarówno treningi indywidualne jak i grupowe.

Kim Scholze / Community Manager Outdoor, ISPO Munich & OutDoor by ISPO, Niemcy

Kim_Scholze_zdj

W branży od 20 lat, zaczynała jako dziennikarka, pracowała jako przedstawiciel marek, tworzyła zarówno kolekcje jak i strategie rozwoju marek sreetwearowych, prowadziła własną agencję eventową i PR. Obecnie znajduje się w sercu branży sportowej pracując jako community manager Outdoor targów ISPO i targów OutDoor by ISPO. Jako pracująca mama trójki dzieci ma kompleksową znajomość segmentu Outdoor, snowsports, csr i otwiera drzwi dla kobiet na kierowniczych stanowiskach w branży artykułów sportowych.

Giacomo Bastonero / Ferrino, Włochy

Giacomo_Bastonero

Giacomo jest managerem ds. sprzedaży w FERRINO odpowiedzialnym za 20 państw, w tym Polskę. Biegacz, alpinista i entuzjasta aktywności outdoorowych. Próbuje zaszczepić historię i filozofię marki FERRINO na polskim rynku, który z uwagi na długie tradycje wspinaczki wysokogórskiej i aktywności outdoorowych przedstawia olbrzymi potencjał. „Współpraca z Narodową Zimową Wyprawą na K2 była dopiero początkiem obecności FERRINO na polskim rynku, na którym chcemy się skoncentrować w kolejnych latach”.

Jerzy Osika / Promedia, Polska

Jerzy_Osika_zdj — kopia

Ekspert ds. sprzedaży i marketingu. Miłośnik targów i marketingu wystawienniczego, odwiedzający regularnie kilkadziesiąt wydarzeń wystawienniczych w Europie, Azji, Ameryce Północnej i Południowej. Wykładowca na krajowych i międzynarodowych targach i konferencjach. Prowadzi szkolenia z zakresu sprzedaży, marketingu, visual merchandisingu, trendów konsumenckich i rynków zagranicznych. Przedstawiciel Polski w Radzie Ekspertów światowego konkursu Euroshop Retail Design Award. Właściciel i prezes firmy Promedia, wydawca i redaktor naczelny.

Łukasz Długowski / dziennikarz, Polska

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Łukasz Długowski- dziennikarz, podróżnik, influencer. Autor książki “Mikrowyprawy w wielkim mieście”, którą zachęca do wciśnięcia przygody w życie codzienne. Prowadzi program podróżniczy na temat mikrowypraw w “Dzień dobry TVN” i “Travel Channel”. Swoje przygody relacjonuje na FB i Insta: Mikrowyprawy.

Adam Klimek / fotograf, reżyser, Polska

portret_adam_klimek_ — kopia

Fotograf i reżyser, podróżnik, “trouble solver”. Na codzień pracuje w swoim studio gdzie realizuje komercyjne projekty dla wielu znanych marek. Jego fotografie i historie bikepackingowe ukazują się w największych rowerowych i podróżniczych magazynach world-wide.

Piotr Turkot/ Polish Outdoor Group, Polska

arco-2017-2-piotr-turkot

Piotr Turkot, od ponad 16 lat związany z branżą outdoor. Wydawca pierwszego polskiego magazynu i portalu branży outdoor – 4outdoor.pl Współtwórca najpopularniejszego w Polsce portalu wspinaczkowego – wspinanie.pl Od 13 lat organizuje Krakowski Festiwal Górski, najważniejszą w środowisku górskim imprezę kulturalno-sportową. Pomysłodawca i Prezes Stowarzyszenia Polish Outdoor Group. Wolny czas wykorzystuje na wspinanie i inne aktywności outdoorowe.

Arkadiusz Walus / Walus Marketing Management, Polska

Arkadiusz_Walus_zdj — kopia

Urodzony w Zabrzu, wychowany w Krakowie, pracujący w Warszawie. Pasjonat marketingu. Po 26 latach pracy we własnej firmie z branży elektronicznej całkowicie zmienił styl życia organizując zupełnie nowe w branży narciarskiej i rowerowej w Polsce wydarzenia B2C. „SNOW EXPO – nie tylko dla narciarzy” oraz „BIKE EXPO – Narodowy Test Rowerowy” odbywają się na stadionie PGE Narodowym w Warszawie i doskonale rozwijają. Na szosie spędza teraz każdą wolną chwilę, nie porzucając jednak piłki nożnej i nart.

Ireneusz Miśkowiec / Veloprofit, Polska

 Ireneusz_Miśkowiec

Podczas ponad 20-letniej kariery zawodowej zdobył spectrum doświadczeń, a swoją wiedzą chętnie dzieli się z innymi. Absolwent Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu, specjalista w zakresie zarządzania strategicznego. Manager rozwoju biznesu, specjalista we wprowadzaniu na rynek marek premium m.in. Yoskine oraz BMC. Szerokie i strategiczne spojrzenie na biznes pozwala widzieć więcej i głębiej rozumieć zachodzące procesy rynkowe. Aktywny entuzjasta rowerów, od 5 lat propagator rowerów elektrycznych w Polsce.

Gabriela Snochowska / Sklep Biegacza, Polska

Gabriela Snochowska_Sklep Biegacza — kopia

Concept Manager w Sklepie Biegacza. Amatorka biegania, miłośniczka sportu jako formy rozwoju osobistego oraz spędzania wolnego czasu. Pasjonatka lekkiej atletyki i rywalizacji fair play. Z największą przyjemnością bierze udział w biegach ulicznych oraz górskich na dystansach od 5km do półmaratonu. Autorka projektu połączenia dwóch największych konceptów biegowych w kraju, tworząca strategię i kreację wizerunku brandu. Aktywna od 6 lat w strukturach Sklepu Biegacza, obecnie całkowicie pochłonięta promowaniem aktywności fizycznej społeczeństwa.

Wojtek Jeger / Sklep Biegacza, Polska

Wojciech Jeger_Sklep Biegacza

Running Category Manager w Sklepie Biegacza. Z branżą sportową związany od 25 lat. Miłośnik biegania w terenie, trener m.in. Biegam Bo Lubię. Czynnie związany z promocją aktywności, organizacją i wsparciem inicjatyw sportowych. Zaangażowanie oraz miłość i pasja do biegania spowodowały, że jest głównym współtwórcą największej w Polsce sieci profesjonalnych sklepów biegowych.

Anna Wróblewska / PROJEKT 77, Polska

Anna_Wróblewska_ fot.Adam_Brzoza

Właściciel agencji PROJEKT 77, członek Polish Outdoor Group. Od blisko 20 lat związana z branżą outdoorową i podróżniczą. Współpracowała m.in z takimi brandami outdoorowymi jak: Bergson, Alpinus, Campus, The North Face, Regatta, Dare2b, Polartec(R). Z ramienia POG współtworzyła od strony nagłośnienia medialnego projekty takie jak: WinterCamp na Turbaczu i Himalayan Camp na Woodstocku. Swoim bogatym doświadczeniem dzieli się wykładając PR i PR kryzysowy w Wyższej Szkole Bankowej w Toruniu i Bydgoszczy.

Monika Kiedrowicz / ProExpo, Polska

Monika_Kiedrowicz - Kopia

Monika jest Kierownikiem ds. projektów unijnych i rozwoju w firmie Centrum Promocji Eksportu PROEXPO. Od blisko 10 lat opracowuje projekty o charakterze proeksportowym, jak również inwestycyjnym. Dofinansowania dla polskich firm pozyskuje zarówno z programów ogólnokrajowych, jak i z funduszy regionalnych. Zajmuje się także koordynowaniem realizowanych projektów, rozliczeniem przyznanych dotacji czy tworzeniem strategii rozwoju eksportu. Prywatnie miłośniczka górskich wędrówek i książek.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Advertisements