Prelegenci

Witold Kowalski / WK Profit Consulting, Polska

Właściciel WK Profit Consulting, firmy operującej jako niezależny konsultant dla firm Small-Medium-Enterprises oraz międzynarodowych korporacji, 20-letnie doświadczenie jako dyrektor Nike Poland i Telepizza Poland, mentor biznesowy pomagający właścicielom i kadrze zarządzającej firm w zwiększaniu zyskowności firm, właściciel portalu rekomendacji atrakcji turystycznych w Europie, Ameryce Północnej i w Chinach – WK Travel Inspirations.

Jerzy Osika / Pro Media, Polska

Ekspert ds. sprzedaży i marketingu. Miłośnik targów i marketingu wystawienniczego, odwiedzający regularnie kilkadziesiąt wydarzeń wystawienniczych w Europie, Azji, Ameryce Północnej i Południowej. Wykładowca na krajowych i międzynarodowych targach i konferencjach. Prowadzi szkolenia z zakresu sprzedaży, marketingu, visual merchandisingu, trendów konsumenckich i rynków zagranicznych. Przedstawiciel Polski w Radzie Ekspertów światowego konkursu Euroshop Retail Design Award. Właściciel i prezes firmy Promedia, wydawca i redaktor naczelny.

Anna Wróblewska / PROJEKT 77, Polska

Właściciel agencji PROJEKT 77, członek Polish Outdoor Group. Od blisko 20 lat związana z branżą outdoorową i podróżniczą. Współpracowała m.in z takimi brandami outdoorowymi jak: Bergson, Alpinus, Campus, The North Face, Regatta, Dare2b, Polartec(R). Z ramienia POG współtworzyła od strony nagłośnienia medialnego projekty takie jak: WinterCamp na Turbaczu i Himalayan Camp na Woodstocku. Swoim bogatym doświadczeniem dzieli się wykładając PR i PR kryzysowy w Wyższej Szkole Bankowej w Toruniu i Bydgoszczy.

Marc Kock / Ultrapower, Niemcy

Marc jest specjalistą z zakresu marketingu, budowania marki oraz zarządzania treścią na platformie Amazon. Od 2001 roku związany z handlem w sieci, a od 2009 roku głównie za pośrednictwem Amazona na terenie Europy. Kładzie nacisk na kontakt z klientem oraz ciągłość relacji. Jest dumny z faktu wieloletniej współpracy z tymi samymi firmami, jednocześnie pozostając otwartym na nowe marki. Marc dorastał w otoczeniu rodzinnego biznesu, gdzie od najmłodszych lat mógł uczyć się zasad efektywnej współpracy z producentami i markami.

Christoph Rapp/ International Retail Manager, ISPO Team, Niemcy

Christoph pracował jako niezależny konsultant w branży fitness. Współpracował z Amway Europe w zakresie rozwoju Online Consumer Community i jako Account Director Audi w WWP Spain nadzorując kontrakt sponsorki Audi i Realu Madryt oraz kontrakt z FC Barcelona, co obejmowało promocję marki w Chinach. Od lipca 2015 roku dołączył do zespołu ISPO Team jako International Retail Manager.

Imre Jernei / ZIIJN, Polska

Imre jest założycielem agencji projektowania i brandingu- ZIIJN. Obieżyświat, urodził się na Węgrzech, studiował w Wielkiej Brytanii, pracował w USA i Niemczech, realizował projekty dla firm od Norwegii po Australię, aktualnie mieszka w Polsce. Ma ponad 7letnie oświadczenie w projektowaniu i budowaniu marki, pomógł stworzyć komunikację wizualną takich marek jak Uvex Sports, Alpina Sports, Core Range, QBL Systems, Framus, Warwick, Musikhaus Thomann, Dunin i Adrienne Arsht Center. Marki, których wizerunek buduje, osadza na 3 filarach: BOLD. CREATIVE. THINKER.

Maciej Przywecki/ VMG, Polska

Dyrektor ds. strategii i rozwoju VMG Group. Ma na swoim koncie ogólnopolskie i międzynarodowe projekty marketingowe, zarówno dla marek prywatnych jak i podmiotów publicznych. W marketingu outdoorowym pracuje od 16 lat. Realizował szereg projektów i kampanii dla wiodących marek z tego rynku. Jest prezesem VMG Outdoor Sports Marketing oraz członkiem i współtwórcą stowarzyszenia Polish Outdoor Group.

Mateusz Zmyślony/ Eskadra , Polska

Strateg, doradca i ekspert w dziedzinie komunikacji społecznej, reklamy, marketingu miejsc i wielkich wydarzeń. Pracował dotąd m.in. dla takich marek jak Polska, Kraków, Małopolskie, Pomorskie, „Śląskie. Założyciel i Dyrektor Kreatywny ESKADRY. Podróżnik i propagator idei „social travelling”. Od 2014 roku wspólnie z prof. Jerzym Hausnerem realizuje autorski projekt naukowy Open Eyes Economy i organizuje coroczne międzynarodowe forum ekonomiczne Open Eyes Economy Summit w Krakowie.

Katarzyna Dera / Fundacja „Dr Clown”, Polska

Katarzyna Dera, specjalista pracy z rodziną,  koordynator akcji CSR i fundraiser Fundacji “Dr Clown”. Od 15 lat prowadzi sesje śmiechu oraz szkolenia i warsztaty z zakresu pracy z osobami w szeroko pojętym kryzysie, komunikacji, radzenia sobie ze stresem,  terapii śmiechem.

Monika Bartnik/ RunAndTravel, Polska

Współtwórczyni i redaktor prowadząca portalu RunAndTravel.pl Od 20 lat związana z mediami, w tym przede wszystkim z marketingową prasą branżową. Łączy swoją wiedzę i doświadczenie związane z mediami z praktyką marketingową i PR pracując dla firm reprezentujących różne branże. Prowadzi szkolenia z zakresu marketingu, PR i social media. Była wykładowcą w Szkole Głównej Handlowej w Warszawie. Autorka książki “Skuteczna reklama. Jak reklamować, żeby sprzedać” (Wydawnictwo Flashbook, 2007).

Kasjopea Michorowska / specjalista od wizerunku, kostiumolog, Polska

Od 2000 pracuje w zawodzie. Prowadzi szkolenia dla firm, banków czy instytucji rządowych. Pracuje zarówno z artystami, jak i sceną polityczną.  Wykładała historię ubioru oraz stylizację na warszawskich i łódzkich uczelniach. Pod własnym brandem StarDust zajmuje się produkcją eventów, sesji zdjęciowych oraz pokazów produktowych. Wykorzystuje potencjał influencerów do działań pr-owych marki. Ostatnie 11lat związana z wydawnictwem Marquard Media, głównie z magazynami męskimi (Esqiure, Playboy, CKM).

Jakub Dyrlico / GORE-TEX®, Polska

Zawodowo od zawsze związany z branżą turystyczną. Od 10 lat reprezentuje GORE-TEX® w Polsce. Współpracuje z najważniejszymi markami i partnerami retailowymi na rynku outdoorowym, sportowym, modowym i dziecięcym. Prywatnie pasjonat sportów outdoorowych. Każda wolną chwilę spędza eksplorując góry, wody i lasy, testując przy okazji najnowsze technologie stosowane w odzieży i obuwiu.

Florian Schneiderbanger/ PrimaLoft, Niemcy

Florian związany jest z marką PrimaLoft od marca 2017roku, jako PR Manager na Europę. Ma szerokie doświadczenie w zakresie PR-u w branży sportowej, outdoorowej, turystycznej jak również w segmencie lifestyle. Ukończył kierunek wiedzy o sporcie, pracował m.in.w agencji marketingu i PR Crystal Communications, gdzie zajmował się kreowaniem wizerunku na rynkach niemieckojęzycznych takich marek jak The North Face, Gonso, Hutchinson i XLC. W wolnym czasie chodzi po górach, jeździ na nartach oraz gra w tenisa.

Bartosz Lassak/ PrimaLoft, Polska

Bartosz związany jest z firmą Primaloft od 2011 roku, początkowo jako agent sprzedaży, a od 2014 jako Manager Sales & Marketing na Europę Wschodnią i Rosję. Ukończył studia na kierunku Marketing i Zarządzanie na Uniwersytecie Mikołaja Kopernika w Toruniu. Zanim rozpoczął współpracę z Primaloft, był oficjalnym przedstawicielem GORE® na Europę Wschodnią. Prywatnie jest dużym entuzjastą sportów outdoorowych, w szczególności biegów na długie dystanse oraz kolarstwa.

Dyskusja panelowa:

Piotr Turkot/ Polish Outdoor Group, Polska

Piotr Turkot, od ponad 15 lat związany z branżą outdoor. Wydawca pierwszego polskiego magazynu i portalu branży outdoor – 4outdoor.pl Współtwórca najpopularniejszego w Polsce portalu wspinaczkowego – wspinanie.pl Od 13 lat organizuje Krakowski Festiwal Górski, najważniejszą w środowisku górskim imprezę kulturalno-sportową. Pomysłodawca i Prezes Stowarzyszenia Polish Outdoor Group. Wolny czas wykorzystuje na wspinanie i inne aktywności outdoorowe.

Piotr Święch / TNF Polska

Absolwent Akademii Ekonomicznej w Krakowie oraz studiów MBA na Akademii Koźmińskiego w Warszawie. Posiada 2.5 roczne doświadczenie w międzynarodowym handlu w branży IT i ponad 13 letnie w handlu hurtowym i detalicznym na rynku odzieżowo-sportowym. Pracował przez 9 lat w ramach struktur Nike Polska, a od 2013 roku zarządza marką The North Face jako Dyrektor Sprzedaży na Polskę. Prywatnie szczęśliwy mąż i ojciec dwóch chłopców, miłośnik podróżowania, psychologii, jogi i biegania.

Rafał Tyszkiewicz / Columbia, Polska

Country Manager Poland, Czech Republic, Slovakia w Columbia Sportswear. Od 20 lat związany z branżą sportową i outdoorową; adidas Polska, Optimum Distribution (Champion USA, Columbia Sportswear, O`Neill), VF Polska Distribution (TNF, Vans, Jansport, Eastpak). Absolwent warszawskiej AWF, UW, SGH. Prywatnie entuzjasta triathlonu, kolarstwa, trail runningu i narciarstwa biegowego.

Adam Zych / Raven, Polska

Absolwent UE w Krakowie i FH Kiel (Niemcy), ojciec 4 dzieci, które wychowuje z żona Ewą. W outdoorze trochę z przypadku, wkręcony przez przyjaciela ze studiów, który dzisiaj jest jego wspólnikiem, teraz nie zamieniłby tej branży na żadną inną na świecie. Zapalony narciarz, od dwóch lat dzięki marce, która uczy latać, zaczął intensywnie biegać. Lubi pogadać przy dobrym winie o wszystkim, o czym tylko da się gadać.

Witold Kowalski / WK Profit Consulting, Polska

Właściciel WK Profit Consulting, firmy operującej jako niezależny konsultant dla firm Small-Medium-Enterprises oraz międzynarodowych korporacji, 20-letnie doświadczenie jako dyrektor Nike Poland i Telepizza Poland, mentor biznesowy pomagający właścicielom i kadrze zarządzającej firm w zwiększaniu zyskowności firm, właściciel portalu rekomendacji atrakcji turystycznych w Europie, Ameryce Północnej i w Chinach – WK Travel Inspirations.

Jerzy Osika / Pro Media, Polska

Ekspert ds. sprzedaży i marketingu. Miłośnik targów i marketingu wystawienniczego, odwiedzający regularnie kilkadziesiąt wydarzeń wystawienniczych w Europie, Azji, Ameryce Północnej i Południowej. Wykładowca na krajowych i międzynarodowych targach i konferencjach. Prowadzi szkolenia z zakresu sprzedaży, marketingu, visual merchandisingu, trendów konsumenckich i rynków zagranicznych. Przedstawiciel Polski w Radzie Ekspertów światowego konkursu Euroshop Retail Design Award. Właściciel i prezes firmy Promedia, wydawca i redaktor naczelny.

Krzysztof Kamiński/ TEB Akademia, Polska

Od 20 lat związany z marketingiem branży outdoor. W 1997 realizował pierwsze badanie “Rynek butów trekkingowych w Polsce”. Opracował strategie i zrealizował szereg kampanii reklamowych dla firm i marek outdoorowych. Autor “Badania Użytkowników Odzieży i Ekwipunku Outdorowego OutdoorView” realizowanego od 2012 roku. Współzałożyciel i członek Polish Outdoor Group. Zawodowo zajmuje się fuzjami i przejęciami.

Przewodnik trekkingu dla dziennikarzy

Mateusz Tomaszczyk / przewodnik beskidzki

Turystyka jak dotąd wypełnia niemal każdą przestrzeń w życiu Mateusza– od zawodowej aż po prywatną. Absolwent Turystyki i Rekreacji AWF-u Krakowskiego, pilot wycieczek, przewodnik krakowski, przewodnik beskidzki związany z SKPG Kraków. Na ile się da, stara się łączyć teorię z praktyką: w sezonie podróżuje z turystami przeważnie po Europie (przede wszystkim Rumunii, Bałkanach i Gruzji), a poza sezonem zajmuje się szkoleniami przewodnickimi i dorywczą pracą na prywatnej uczelni, zajmując się przede wszystkim teoretyczną stroną przewodnictwa i turystyką kulturową.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Advertisements